Odpowiedzi

2010-03-14T11:29:41+01:00
90x60x30=162000dm³
162000x1.29=208980g=20898dag≈209kg
2010-03-14T11:32:17+01:00
V= a*b*c
V=9*6*3=162
V=162m=16200cm=1620dm

1620dm*1,29g/dm=2089,8g

Masa powietrza w klasie wynosi: 2089,8g
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:32:52+01:00
V=9m * 6m * 3m
V=162m sześcienne

1m sześcienny = 1000dm sześciennych
162m3 = 162000dm3

1dm3 - 1,29g
162000dm3 * 1,29g = 208980g