Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:36:34+01:00
Codziennie wypatruje i czyham na wroga,który podkrada mi mleko spod drzwi.

Herb jest naszym znakiem narodu.

Hełm jest wojskową obroną przed wypadkiem.

Historia jest bardzo męczącym przedmiotem.

Składam hołd poległym żołnierzom.

Druh drzemie w każdym z nas.

Jednostka organizacyjna w związkach harcerskich to hufiec.
18 4 18
nastepne zdanie z wyrazem wahadło
czarna chmura
2010-03-14T11:36:45+01:00
W lesie na grupę dzieci czyhało niebezpieczeństwo.

Ania na lekcji historii opowiadała o swoim rodzinnym herbie.

Nasza drużyna harcerska należy do hufca.

Dzisiaj druh Andrzej opowiadał nam o Szarych Szeregach.

Moją ulubiona lekcją jest historia.

W Krakowie w 1525 roku miał miejsce hołd Pruski.

Hełmy są używane przez wojsko.
nastepne zdanie z wyrazem wahadło
2010-03-14T11:37:16+01:00
Herb.

Herbem Polski jest orzeł na czerwonym tle.

Składamy hołd bohaterskim żołnierzom, którzy oddali życie, za to żeby polska była na mapie xDxD


Hełm – bojowa ochrona głowy

Może głupie . ale takie wymyśliłem tylko
15 2 15
nastepne to zdanie z wyrazem wahadło