Odpowiedzi

2010-03-14T11:36:09+01:00
Http://zapytaj.com.pl/Category/001,003/2,517211,quotTen_ObcyquotJaki_okres_tulaczki_zmienil_Zenka.ht Tu msz fajny ling;)
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:44:27+01:00
Zenek na początku był strasznie nieśmiały i zamknięty sobie.
Jednak gdy poznał Ule oni zbliżyli się do siebie.Zenek postanowił zaufać swoim przyjaciołom. Mieszkał na wyspie. Chwilami przypominał psa Dunaja. Za wszelką cenę chciał osiągnąć swój cel czyli odnaleźć wujka.
Chłopiec w końcu nauczył się , że można zaufać ludziom.

;)
7 4 7