Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:42:59+01:00
Detaliczny- szczegółowy, dokładny
Humanitarny- mający na celu dobro człowieka, poszanowanie jego praw i godności oraz oszczędzenie mu cierpień.
Głupi- kłopotliwy, niezręczny, ograniczony i naiwny
2010-03-14T11:43:29+01:00
Detaliczny-sprzedasz pojedyńczo lub w hurtowniach
Głupi-człowiek nie myślący który robi bezsensowne zeczy
Humanitarny- człowiek który duzopomaga