Musze przetłumaczyć tekst pomocy

Im Wasser und im Wald sind viele Pflanzen und Tiere za Hause.Entdecke die schone Flora und Fauna der Bergwelt.
Ist das Wasser dein Element?Dann such die Quelle und folge dem Wasser.Auf deinem Weg durch die Natur siehst du Schluchten und Wasserfalle.Die Natur genieBen,Spiel und SpaB im Wasserpark erleben.

2

Odpowiedzi

2010-03-14T11:53:08+01:00
Wody , w lesie jest wiele roślin i zwierząt za Hause.Entdecke pięknej flory i fauny w górach.
Jeśli woda jest twój element? Następnie znaleźć źródło, a następnie Wasser.Auf Twojej drodze naturalnych wąwozów i Wasserfalle.Die są przyjemne cieszyć charakter, cieszyć się grą i PRSP w parku wodnym.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:18:25+01:00
woda i wiele roślin są w lesie i zwierzęta za domowi.Ona odkrywa chroni florę i faunę świat górski.
Czy woda jest twoim elementem?Szukaj źródło potem i idź za wodą.Widzisz na twojej drodze przez naturę wąwozy i pułapkę wody.Natura genieBen,gra i SpaB w parku wody przeżywają