Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:47:50+01:00
Im więcej wiedzy zdobywasz, tym bardziej jesteś ciekawy tego, o czym się uczysz i tym więcej chcesz na ten temat wiedzieć. Dlatego jesteś spragniony wiedzy, jak morza, które nie ma kresu- tak jak bezkresna wiedza.
18 4 18
2010-03-14T11:48:25+01:00
Według mnie to oznacza, że nauka jest obszerna i, gdy uczymy się, tym bardziej chcemy pogłębić się w tym ( tzn. chcemy więcej wiedzieć) być bardziej mądrzejsi/ inteligentni.
12 3 12
2010-03-14T11:49:20+01:00
"Nauka jest jak niezmierne morze, im więcej jej pijesz, tym bardziej jesteś spragniony" chodzi w tych słowach o to że jeśli poszerzasz swoja wiedzę o pewien zasób to po jakimś czasie i tak będzie ci tej wiedzy mało i będziesz dalej chcieć ją poszerzać iż nauka jest tak obszerna że nie widać końca tak jak morze.
9 4 9