Odpowiedzi

2010-03-14T11:50:34+01:00
Zaproszenie.!

Bardzo serdecznie chciała bym zaprosić Kasię Kowalska na moje piętnaste urodziny, które odbędą się dnia 25.03.2010 roku przy ul. Długiej 5.
Czekam, Daria.
3 3 3
2010-03-14T11:51:27+01:00
ZAPROSZENIE

Serdecznie zapraszam Izabellę Kowalską na moje 16 urodziny. Impreza odbędzie się 14.02.2010 roku w klubie Energy. Wszystko zacznie się o godz. 16.00 i będzie trwało do godziny 23.30.
Gwarantuję świetną zabawę oraz pyszne jedzenie.

Tysieńka. (przykład)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:53:58+01:00
Zaproszenie !
Mam przyjemność zaprosić wszystkich zainteresowanych na koncert charytatywny dla małego Stasia który cierpi na mononukleozę zakaźną. Koncert odbędzie się się 20.03.2010 r o godz. 12.00 w teatrze letnim w parku Kasprowicza w Szczecinie. Wstęp 20 zł od osoby.

Zapraszamy !!!
Rodzice i fundacja "pomagam" !!!
3 5 3