Odpowiedzi

2009-10-25T10:50:51+01:00
CHAOS: PORZĄDEK:
*bezład *dokładność
*dezorganizacja *zgoda
*nieporządek *symetria
*bałagan *harmonia
*rozgardiasz
*zamęt
*zamieszanie

proszę ;*.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T10:51:18+01:00
Chaos:bezład, dezorganizacja, nieporządek, bałagan , rozgardiasz,zamęt, zamieszanie
Porządek: doskonałośc, zgoda, symetria, harmonia,
2009-10-25T10:52:11+01:00
CHAOS
-bezład
- dezorganizacja
-nieporządek
-bałagan
-rozgardiasz
-zamęt
-zamieszanie
porządek
-harmonia
-symetria
-zgoda
-doskonałość