Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:52:07+01:00
- weglan baru : BaCO3
- siarczek wapnia : CaS
- bromek miedzi (II) : CuBr2
- chlorek manganu (II) : MnCl2
- siarczan (VI) sodu : Na2SO4
- azotan (V) zelaza(II) : Fe(NO3)2
- fosforan (V) glinu : AlPO4
- azotan (III) potasu : KNO2
- azotan (V) wapnia : Ca(NO3)2
- siarczan (IV) olowiu(II) PbSO3
1 5 1
2010-03-14T11:56:54+01:00
A. BaCO3
b. CaS
c. CuBr2
d. MnCl2
e. Na2SO4
f. Fe(NO3)2
g. AlPO4
h. KNO2
i. Ca(NO3)2
j. PbSO3

Powinno być dobrze :)
2010-03-14T12:01:40+01:00
-węglan baru
BaCO₃
- siarczek wapnia
CaS
- bromek miedzi (II)
CuBr
- chlorek manganu (II)
MnCl₂
- siarczan (VI) sodu
Na₂SO₄
- azotan (V) żelaza(II)
Fe(No₃)₂
- fosforan (V) glinu
AlPO₄
- azotan (III) potasu
KNO₂
- azotan (V) wapnia
Ca(NO₃)₂
- siarczan (IV) olowiu(II)
PbSO₃

wydaje mi się, że jest ok:) pozdro:*