Użyj form przeszłych podanych czasowników.

--Across--

steal-
eat-
take-
are-
drop-
bite-

--Down--

miss-
break-
go-
grab-
forget-
leave-


Pomoże wam
Zeszyt ćwiczeń jaki jest dodany w załączniku
strona 28 zadanie 1

Powodzenia

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:56:03+01:00
Steal - stole
eat - ate
take - took
are - ared
drop- droped
bite- bit

miss- missed
break- broke
go- went
grab -grew(nie jestem pewna)
forget -forgot
leave - left

Pozdrawiam ;]
w drop powinno być dropped, ale dzięki przydatne kożystam z książki project 2
grabbed
2010-03-14T12:00:20+01:00
Bezokolicznik past simple past participle( imiesłów)

steal stole stolen
eat ate eaten
take took taken
drop droped
bite bit bitten
miss missed
go went gone\ been
forget forgot forgotten
leawe left left
2010-03-14T12:14:17+01:00
Steal - stole - stolen
eat - ate - eaten
take - took - taken
drop - droped
bite - bit - bitten
miss - missed
break - broke - broken
grab - grave - graven
go - went - gone
forget - forgot - forgotten
leave - left - left

Powinno być dobrze.