Odpowiedzi

2009-10-25T10:57:03+01:00
1. Skrót – skrócony zapis wyrazu lub wyrażenia, zbudowany z jednej lub kilku liter

2. Najlepiej zresetować.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T11:00:43+01:00
1.
Zamiast wielokrotnie zachowywać plik lub program na dysku twardym, możemy w Windows utworzyć do niego dowolnie wiele skrótów. Są one widoczne jako ikony z małą strzałką w lewym dolnym rogu. Podwójne kliknięcie na ikonę powoduje uruchomienie powiązanego ze skrótem programu.
2.Możesz go zresetować urzyć klawiszy CTRL+ALT+DELTE
3.Na tej stronce masz opis karzedego klawisza może Ci się przyda.
http://www.zsp2wadowice.iap.pl/przedmioty/inf/podstawowa/klasa5/klawiatura/klawiatura.htm
4 4 4
2009-10-25T11:01:26+01:00
1. Skrót przyśpiesza dostęp do poszczególnych elementów Windows.

2. Gdy komputer 'zawiesi się' , trzeba go zrestartować. ;)

3.Tab-przesunięcie na drugą 'linijkę'
Caps Lock- duże litera.
Space- odstęp
Enter- przeniesienie w dół .
4 2 4