Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T11:13:37+01:00
Można go wiec interpretować jako odwieczny konflikt pokoleń : dzieci nie słuchaja rodzicielskich przestróg , szukają własnych dróg , nieswiadome niebespieczenstwa , ufne w swe sily . Młodosc kieruje sie emocjami i marzeniami ; jest zdolna do czynów tyleż pieknych , co nieobliczalnych .Wiek dojżały charakteryzuje sie rozsadkiem , rozumem , rozważnym działaniem . stosunek tzw. szarego człowieka do lotu i upatrku Ikara najcześciej są zgodni nco do tego , ze tragedia mlodzieńca nie poruszyła ludzi zajetych codziennymi sprawami , bo była czyms zupełnie obcym ich doswiadczeniu . Cudze tragedie nie wstrzasaja ludzmi .
  • Użytkownik Zadane
2009-10-25T11:16:48+01:00
Konsekwencie zmierzania do celu kiedy Ikar dotarł tam gdzie żaden człowiek, ale co z tego jak zaraz potem zginął, to swiadczy ze człowiek odda rzecz tak cenną jak życie w zamian za chwilę euforii i zachwytu,nadużył wolnośc nie zachował zdrowego rozsądku. wartościowe nie jest to co piękne, porywające, ale ulotne, lecz to, co celowe, sensowne, trwałe, przynoszące widoczne efekty.