Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T12:15:57+01:00
Zmierzch opowodziaka o 17-letniej Isableli Swan która przeprowadza się ze słonecznego Phoenix do ponurego miasteczka Forks w deszczowym stanie Waszyngton. Poznała tam tajemniczego chłopaka o imieniu Edward . Po nie długim czasie zakochują się w sobie , a Bella dowiaduje się , iż jej ukochany jest wampirem . Tworzą wspaniałą a zarazem nietypową parę . Do miasta przybywa troje wampirów . Jeden z nich stawia sobie za cel dopaśc dziewczyne i skosztowac jej krwi . W ostatniej chwili Edward ratuję ją i wysysa jad z jej krwi . Zły wampir zostaje pokonany a Cullen'owie wraz z nastolatką wracają do Forks. Gdy Isabela ma osiemnaste urodziny skaleczyła się i Jasper nie mogąc sie powstrzymac chcial ukasic ja , ale nie udaje mu sie gdyz Edward odpycha go . Cała rodzina Cullenów opuszcza Forks i wyjezdzaja aby chronic dziewczyne . Bella dowiaduje sie ze widzi ukochanego w sytuacjach w ktorych moze zaplacic zyciem . Alice (siostra Edwarda) przybywa z wiadomoscia , ze Edward zamierza ukazac sie na sloncu jako wampir i chce aby inni go zabili . Bella ratuje go . Chłopak oswiadcza sie Belli a ona przyjmuje jego oswiadczyny . Niedlugo po tym wydarzeniu pobieraja sie a Bella niespodziewanie zachodzi w ciaze . Dziecko rodzi sie po miesiacu - Renesmee . Jest pol czlowiekiem pol wampirem . Cała trojka przeprowadza sie do pieknego domku niedaleko lasu by odtad zyc w spokoju i szczesciu .


Proszę o najj ;* Napisz mi jaka ocene za to dostaniesz ...
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:16:51+01:00
Magiczne drzewo film wyreżyserowany przez Andrzeja Maleszkę jest to film przygodowy dla całej rodziny.W filmie zagrali m.in. Andrzej Chyra,wcielił się on w rolę ojca, Agnieszka Grochowska jako matka,Hanna Szleszyńska -zła ciotka,Maja Tomawska-Tosia,Filip,Fabiś-Filip,Adam Szczegóła -Kuki Tosia, Filip oraz Kuki to dzieci muzyków. Trafia do nich magiczne krzesło, które spełnia życzenie każdego , kto na nim usiądzie. Dzieci wysyłają swoich rodziców w rejs dookoła świata, zostając pod opięką złej ciotki.Jak to bywa w filmie nie zabrakło złego bohatera Maxa chciał zdobyć krzesło i tym samym uniemożliwić dzieciom spotkanie z rodzicami. Film opowiada nam o podróży, przemianie i walce dobra ze złem.Fabuła filmu jest nieskomplikowana i zrozumiała. W filmie duże zainteresowanie wzbudziły efektyspecjalne - szaleńcza ucieczka krzesła na skuterze, czy wodna zjeżdżalnia. moim zdaniem film jest godny polecenia, zarówno dla młodszej widowni jak i dla dorosłych. ja dostałam za to 5
3 2 3