Odpowiedzi

2010-03-14T12:01:55+01:00
Past Simple jest, gdy czynności są stałe i się powtarzają, a conitnuous kiedy coś sie dzieje teraz.
2010-03-14T12:05:23+01:00
Past continous mowi o czynnosciach trwajacych okreslony czas w przeszlosci. Zdania tworzymy przez was/were + czasownik+ing
present simple tworzymu przez dodanie koncowki d lub ed
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:08:40+01:00
Past continuous
czasownik z końcówką -ing.
( tak jakby pomieszany czas past simple i present continuous ; )

np.
forma twierdząca:
I was reading.
You were reading
They were reading.

Past simple:

końcówka czasownika - ed, np. dance-danced lub czasowniki nieregularne np. sleep-slept ,

czasownik -być :
I am = I was
You are = You were
He/She/It is = He/She/It was
We are = We were
You are = You were
They are = They were

.. ; ]