Odpowiedzi

2010-03-14T12:01:17+01:00
1.bezpośredności

2. powszechne i bezposrednie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:08:25+01:00
Powszechne - dla wszystkich od 18 lat
Bezpośrednie- Ty sam wybierasz kogo chcesz na urząd
Tajne- Bo nikt oprócz ciebie na kogo zagłosowałeś
Propocjonalne- ponieważ sejm to 460 więc z procentów wyliczane jest ile posłoów danej partii zasiada w sejmie


Większościowe - bo w senacie pracuje 100 senatorów wiec ile procent partii tyle senatorów
5 4 5