Bardzo proszę o przetłumaczenie tych zdań*

1) Co oglądasz w telewizji?
2) Co zabierasz ze sobą?
3) Ona ma ze sobą plecak.
4) Kiedy wstajesz późno?
5) Jak często sprzątasz?
6) Czy zawsze bierzesz ze sobą klucze?

*samemu, bez jakiś tłumaczy internetowych

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:04:47+01:00
1.Was schaust du in Fern?
2.Was nimmst du mit?
3.Sie hat ihre Schultasche mit.
4.Wann stehst du spät?
5.Wie oft machst du sauber?
6.Nimmst du immer mit deine Schlüssel?
2010-03-14T12:07:57+01:00
1. Was Sie vor dem Fernseher an?
2. Was nimmst du mit?
3.Sie hat ihre Schultasche mit.
4.Wann stehst du spät?
5.Wie oft machst du sauber?
6.Haben Sie stets Ihre Schlüssel mit dir?

;))