Jak po angielsku pisze sie ' tona ' ???
czyzby ' short ton ' --- glupio brzmi, wiec pytam ??




moglby mi kto dac FAMOUS PLACES IN LONDON oraz szczegoly dotyczace tych miejsc - np. ile ma szerokosci, wysokosci, głębokości, jakies ciekawostki czy szczegoly ???
bo robie prezentacje i zaczelam od BIG BENA i napisalam ze ' height : 96,3 metres ' i potrzebuje wiecej informacji.!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:12:57+01:00
Tona po angielsku to "tonne" albo "metric tonne" albo właśnie "short ton".

Famouse places in London:
- London Eye - diabelski młyn, wysokość 135 metrów, cały obrót trwa 40 minut
- Buckingam Palace - rezydencja królowej
- National Gallery - państwowa galeria
- Tower Bridge - Most w Londynie
- Piccadilly circus - centrum kulturalne Londynu
1 5 1
2010-03-14T12:19:11+01:00
Po angielsku tona piszę się :
1.ton
2.tonne
3.tone
4.metric ton
5.short ton
6.sink
7.metric tonne
1 1 1