1.Przetłumacz zdania na język polski:
Mich interessieren Kochrezepte, Mode und Reportagen uber Reisen und exotische Lander.
Ich war Agypten und in der Turkei
Am haufigsten lese ich ,,Freundin''
Was haben Sie dort Interessantes beschtigt und gsehen?
Ich habe in Agypten Pyramiden und das Konigstal gesehen und in der Turkei bin ich mit dem Schiff auf dem Agaischen Meer gefahren.
Wo haben Sie dieses Jahr Ihren Urlaub vebracht?
Fraulein Schmidt, welche Zeitschriften lesen Sie gern?

3

Odpowiedzi

2009-10-25T11:54:08+01:00
Jestem zainteresowany przepisy kulinarne, moda i opowieści o podróży i egzotycznych krajach.
Byłam w Egipcie i Turcji
Czytam najczęściej dziewczyny''
What did you beschtigt gseh i interesujące?
Widziałem w Egipcie i piramidy Konigstal w Turcji i wziąłem łodzi na Morzu Egejskim.
Gdzie ...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T13:21:49+01:00
Jestem zainteresowany przepisy kulinarne, moda i opowieści o podróży i egzotycznych krajach.
Byłam w Egipcie i Turcji
Czytam najczęściej dziewczyny''
What did you beschtigt gseh i interesujące?
Widziałem w Egipcie i piramidy Konigstal w Turcji i wziąłem łodzi na Morzu Egejskim.
Where did you vebracht wakacje w tym roku?
Pani Schmidt, co czasopisma chcesz przeczytać?
2009-10-25T14:27:37+01:00
Jestem zainteresowany przepisy kulinarne, moda i opowieści o podróży i egzotycznych krajach. Byłem w Egipcie i Turcji, czytam najczęściej znajomego,''Co ty tam beschtigt ciekawe i gseh? Widziałem w Egipcie i piramidy w Konigstal Turcja, ja nie ścigałem się z łodzi na Morzu Egejskim. ... Skąd