Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:11:00+01:00
Wyobraźnia utrudniała Ani podejmowanie trudnych decyzji, ponieważ Ania miała bardzo bujną wyobraźnię i wyobrażała sobie straszne, niemożliwe rzeczy związane np. z mostkiem.
2010-03-14T12:26:35+01:00
Dlaczego mam napisać opowiadanie ??dobra napisze ale na inny :dawno temu żył sobie czerwony kapturek szedł w lesie przez ścieszke i wyskoczył wilk z krzaków i powiedział daj mi coś do jedzenia a kapturek powiedział dobrze dam ci kawałe ciastka a wilk powiedział nie ja nichce ciastka chce ciebi i kapturek uciekł. dobr niechce mi się już pisać.:)