Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T11:09:47+01:00
Słuchaj, chodzi o to, że jak wchodzisz w odpowiedz na jakieś zadanie i na to zadanie nie odpowiadasz to tracisz jedno wejście ale to wejście automatycznie odzyskujesz po 30 minutach i wtedy znowu możesz normalnie wchodzić.

Pozdrawiam i polecam się na przyszłość ;)
4 5 4
2009-10-25T11:12:25+01:00
Jak chcesz rozwiązać zadanie i wchodzisz na nie by odpowiedzieć to tak jakby rezerwujesz że je zrobisz i oni na to że niby bilet masz z rezerwacją.
a nie wiem dlaczego nie mozesz rozwiazac zadan. mi nigdy sie takie cos nie przytrafiło .
1 5 1