Odpowiedzi

2009-10-25T11:11:54+01:00
Mieć czyste sumienie- postepowac uczciwie, moralnie.
miec wyrzyty sumienia-wewnetrzne odczucie pozwalajace odroznic dobro od zła
rachunek sumienia-samookreslenie czy czlowiek zachowuje sie dobrze czy zle
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T11:15:10+01:00
Mieć wyrzuty sumienia- czuć że coś zrobiło się źle, jest nam z tym źle, czujemy się winni
rachunek sumienia- ocena moralna własnego postępowania
wolność sumienia- prawo do swobodnego wyboru przekonań, poglądów, wyznawanej religii itp
miec czyste sumienie - postepowac morlanie, uczciwie
2 5 2