Odpowiedzi

2010-03-14T12:30:49+01:00
Święcenie pokarmów
12 potraw na wigilijnym stole
śpiewanie kolęd
prezenty pod choinką
czytanie pisma świętego przy wigilijnym stole
ubieranie choinki
święcenie palm
siano pod obrusem

liczę na najjjj
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:06:52+01:00
[akapit] Każda rodzina ma swoją tradycję, którą zawzięcie pielęgnuje. Czasem nawet nie zdajemy sobie sprawy, że dla innych to wielka odmienność.
[akapit] W mojej rodzinie szczególną wagę orzywiązuje się do tego, aby w święta Bożego Narodzenia dzieci bardzo szczęśliwe frajdę. W Wigilijny wieczór łamiemy się opłakiem i składamy sobie świąteczne życzenia. Poczym zasiadamy do pięknie nakrytego stołu. Kiedy już wszyscy się najedzą zaczyna się moment , na który wszyszcy czekali już od dawna, szczególnie ci najmłodsi. A mianowicie zaczyna się rozpakowywanie prezentów. To jest właśnie ta część tradycji, o której wspomniałam wcześniej. Wydaje się, że to normalne dawać sobie prezenty z okazji tych jakże ważnych dla chrześcijan świąt, a jednak pozory mylą. Ja znam wiele rodzin gorliwie wyznających tę religię, które nie dają sobie prrazentów. Wracają do tradycji, o której mowa dzieci wyciągają prezenty z pod pięknie przystrojonej, żywej choinki i zaczyna się wielka radość. Przez dalszą cześć wieczoru dzieci bawią się swoimi upominkami, a ci starsi członkowie rodziny dyskutują na różne tematy.
[akapit] Tak wyglądają Święta Bożego Narodzenia w naszej rodzinie. Uwielbiam te święta.
4 4 4