Jak się nazywa najwyższa góra na kontynencie (2230m n.p.m.)nosi polską nazwę. Nadał ją w połowie XIXw. jej odkrywca i badacz kontynentu - Paweł Strzelecki. Współrzędne:36s.27'S, 148s.16'E

Jak się nazywa miejscowość na pustyni Atacama o najmniejszych opadach na Ziemi. Od XVIw. do 1970r. nie było tam opadów. Współrzędne:19s.29'S, 70s.20'W

Z GÓRY DZIĘKUJĘ!!!

3

Odpowiedzi

  • Mai
  • Rozwiązujący
2010-03-14T12:17:53+01:00
1. Góra Kościuszki
2. Iquique
6 3 6
2010-03-14T12:18:41+01:00
Góra Kościuszki na kontynencie Australia
Iquique


mam nadzieje że pomogłam
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:17:17+01:00
1. Góra Kościuszki - Australia.
2. Iquique - chile.
6 2 6