Jak się nazywa najwyższa góra na kontynencie (2230m n.p.m.)nosi polską nazwę. Nadał ją w połowie XIXw. jej odkrywca i badacz kontynentu - Paweł Strzelecki. Współrzędne:36s.27'S, 148s.16'E

Jak się nazywa miejscowość na pustyni Atacama o najmniejszych opadach na Ziemi. Od XVIw. do 1970r. nie było tam opadów. Współrzędne:19s.29'S, 70s.20'W

Z GÓRY DZIĘKUJĘ!!!

3

Odpowiedzi

2010-03-14T12:15:03+01:00
Góra kościuszki, a to drogie nie wiem
4 3 4
2010-03-14T12:24:53+01:00
1. Góra Kościuszki - 2230 m n.p.m. Najwyższa góra w Australii. Zdobyta przez Pawła Strzeleckiego w 1840 roku.

2. Iquice
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:15:48+01:00
1. góra Kościuszki w Australii.
2. Miejscowość Iquique.
5 3 5