Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T11:06:34+01:00
Masa roztworu= 2,5 kg
Masa substancji= 0,3 kg

Stężenie procentowe: 0,3/2,5 * 100%= 12%

Odpowiedź: Stężenie procentowe kwasu w tym roztworze to 12%.
2009-10-25T11:07:13+01:00
0,3 kg / 2,5 kg * 100 % = 30 / 2,5 = 12 %

Stężenie procentowe kwasu w tym roztworze wynosi 12 %.

Pozdrawiam i polecam się na przyszłość .;)
2009-10-25T11:08:30+01:00
Cp=ms/ms*100%
Cp=0,3kg/2,2kg*100%
Cp w przyblizeniu 13,6 %
[kilogramy się skrócą]