Uzupełnij:
Nazwa szczytu: Wysokość: Góry: Orogeneza:
Mont Blanc 4807 ......? ..........?
Pico de Aneto 3404 ......? ..........?
Gerlach 2655 .......? ..........?
Goldpgiggen 2469 ......? ..........?
Giewont 1894 ........? ..........?

Bardzo proszę o odp i z góry dziękuje. ;))

2
znacie te odpowiedzi na te pytania chyba pamiętacie

Odpowiedzi

2010-03-14T12:23:51+01:00
Mont Blanc orogeneza alpejska
Pico de Aneto orog.alpejska
Gerlach orog.alepejska
Giewont alpejska
Goldpgiggen kaledońska
14 4 14
e zpodstawuwki jestes czy z gimnazjum
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:28:23+01:00
Mont Blanc 4807 - Alpy - orogeneza alpejska;
Pico de Aneto 3404 - Pireneje - orogeneza alpejska;
Gerlach 2655 - Tatry - orogeneza alpejska;
Goldpgiggen 2469 - Góry Skandynawskie - orogeneza kaledońska;
Giewont 1894 - Tatry - orogeneza alpejska.
31 4 31