Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T12:17:35+01:00
PONIEWAŻ W MIĘŚNIACH GROMADZI SIĘ KWAS MLEKOWY, A POWSTAJE ON, GDY GLUKOZA JEST ROZKŁADANA W WARUNKACH NIEDOBORU TLENU.
PONIEWAŻ W TRAKCIE DRGAŃ CZY RUCHÓW MIĘŚNI JEST WYTWARZANE CIEPŁO, KTÓRE OGRZEWA WYCHŁODZONY ORGANIZM, A TYM ODRUCHEM KIERUJE PODWZGÓRZE.
POZDRAWIAM!
6 5 6
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T12:19:33+01:00
Długotrwału lub intensywny wysiłek fizyczny moze wywolac bole miesni , poniewaz mozemy je sobie nadwyrezyc.
Człowiek ma dreszcze ,poniewaz krew moze nie doplywac .
4 2 4
2010-03-14T12:53:56+01:00
Bóle mięsci po długotrwałym wysiłku fizycznym spowodowane są nie wystarczającymdopływem tlenu do mięśni, co skutkuje wytwarzaniem kwasu mlekowego.

Gdy jest nam zimno organizm próbuje chronic sie przed zimnem, dlatego mamy dreszcze. jest to naturalmy mechanizm ktory ma na celu ogrzanie nas.
10 4 10