Odpowiedzi

2009-10-25T11:11:27+01:00
1.
brat Antygony (nie pamiętam jak się nazywał)
Antygona
Syn króla (chyba),(narzeczony Antygony)
2.
Niestety tutaj już nie umiem pomóc :(
Ale polecam się na przyszłość - sam przerabiam właśnie Antygonę :P
2 3 2
2009-10-25T11:11:48+01:00
1. Antygona, Hajmon, Jokasta, Edyp
2. A na drugie nie stety nie pamiętam odpowiedzi- ale jest to na końcu ksiązki.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T11:12:43+01:00
1. Polinejkes i Eteokles, Antygona, Haimon, Eurydyka.
2. "Biada! Wina moich czynów nie przejdzie na innego człowieka. Bo ja, ja cię zabiłem. Nieszczęsny! Wyznaję. Zabierzcie, zabierzcie mnie stąd, słudzy. Bo już nic nie znaczę.
3 3 3