Odpowiedzi

2010-03-14T12:21:34+01:00
Imienne:
Sofa w salonie jest ze skóry.
Kasia była trzecia na liście.
Małgosia jest bardzo zdolna.
Maciek zostanie lotnikiem.
Piosenka stała się przebojem.
Czasownikowe:
Planujemy wyjście do kina.
Kup bilety!
Mógłbym ją zaprosić.
Kupiono już bilety
Zaproszono gości.
Zajęto miejsca.


O to chodzi?
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:24:04+01:00
Zdania z orz. imiennym
W przyszlosci Kasia zostanie lekarzem.
Dzisiaj będę grała w piłkę.
Kiedyś marzyłam,żeby zostac psychologoiem.
Jutro mój tata będzie kupował nowy samochód
Nigdy nie zostanę nauczycielem
zdania z orz.czasownikowym
Mały Piotruś biega po trawie.
Wczoraj Karolina kupiła piękne czerwone róże.
Nigdy nie chciałam miec kota.
Starszy pan stał na deszczu.
Lubię lody czekoladowe.
16 4 16