Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T11:16:03+01:00
132 stanowi 26 i 2/3% czyli
132 stanowi 80/3%
x stanowi 100%
z proporcji

132-80/3%
x -100%

80/3%x=132*100% /:80/3%
x=(13200%)*3/80%
x=495 uczniow w szkole


495-100%
x -60%

x= 495 * 60% :100%
x=297 chlopców
2009-10-25T11:19:13+01:00
132 - 26⅔ %
x - 100%
x=100*132/26⅔
x=495

495-100%
x -60%

x=60*495/100
x=297

Odp:W tej szkole jest 297 chłopców.