Na postawie danych statycznych zawartych w tabeli sporządź diagram kołowy, przedstawiający największych producentów ryżu w 2005r.
Chiny - 29,6 % - ? stopni
Indie - 21,1% - ? stopni
Indonezja - 8,7% - ? stopni
Bangladesz - 6,5% - ? stopni
pozostałe - 34,1 % - ? stopni

2

Odpowiedzi

2010-03-14T12:31:10+01:00
360°=100%
1%=3,6°
czyli:
Chiny - 29,6 % = 106,56°≈ 107°
Indie - 21,1% = 75,96° ≈ 76°
Indonezja - 8,7% = 31,32° ≈ 31°
Bangladesz - 6,5% = 23,4° ≈ 23°
pozostałe - 34,1 % = 122,76° ≈ 123°

To by było na tyle . Liczę na naj ;)


2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:36:36+01:00
Chiny - 29,6 %=0,296*360=106,56=107 stopni
Indie - 21,1%=0,211*360=75,96=76 stopni
Indonezja - 8,7%=0,087*360=31,32=31 stopni
Bangladesz - 6,5% =0,065*360=23,4=23 stopnie
pozostałe - 34,1 %=0,341*360=122,76=123 stopni
2 5 2