Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:03:41+01:00
Kyrie - Panie (zmiłuj się)
Gloria - Chwała
Credo - Wierzę
Sanctus - Święty
Benedictus - Błogosławiony
Agnus Dei - Baranek Boży
34 4 34
2010-03-14T13:05:21+01:00
Msza

Kyrie (panie zmiłuj się)
Gloria ( chwała na wysokości)
Credo ( wierze w jednego Boga)
Sanctus ( święty Święty Święty)
Benedictus ( błogosławiony, który idzie w imię pańskie)
Aguus dei ( Baranej boży )

Proszę ;)
30 3 30
2010-03-14T13:50:02+01:00
Kyrie - Panie zmiłuj się...
Gloria - Chwała na wysokości Bogu...
Credo - Wierze w jednego Boga...
Sanctus - Aklamacja Święty,święty...
Benedictus - Błogosławiony, który idzie...
Agnus dei - Baranku Boży...
45 4 45