Odpowiedzi

2010-03-14T13:01:34+01:00
Kyrie - Panie (zmiłuj się)
Gloria - Chwała
Credo - Wierzę
Sanctus - Święty
Benedictus - Błogosławiony
Agnus Dei - Baranek Boży
2010-03-14T13:08:37+01:00
Kyrie ( panie zmiłuj się )
Gloria ( chwała na wysokości)
Credo ( Wierze w jednego boga)
Sanctus ( Święty Święty Święty )
Benedictus ( błogosławiony który idzie w imię pańskie)
Aguus dei ( Baranek Boży)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:49:53+01:00
Kyrie - Panie zmiłuj się...
Gloria - Chwała na wysokości Bogu...
Credo - Wierze w jednego Boga...
Sanctus - Aklamacja Święty,święty...
Benedictus - Błogosławiony, który idzie...
Agnus dei - Baranku Boży...