Odpowiedzi

2009-10-25T11:23:52+01:00
1. Wczoraj ułożyłam efektowny bukiet kwiatów.
2. Książka "Lola" była naprawdę fascynująca.
3. Rosyjska Duma wzburzona pielgrzymką Papieża.
1 4 1
2009-10-25T11:25:04+01:00
Wycieczka do krakowa okazala sie bardzo fascynujaca.

Gdy przyszla do mnie kolezanka wydawala sie wzburzona.

Rada mojej kuzynki bayla bardzo efektowna.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T11:26:43+01:00
Po dwóch godzinach układania włosów, w końcu osiągnęłam upragniony efektowny nieład na głowie.
Tę grubą książkę przeczytałam zaledwie w kilka godzin, ponieważ była naprawdę fascynująca.
Wzburzona fala zmiotła maleńki jacht w jednej sekundzie.
1 5 1