W klasach szóstych odbył się próbny sprawdzian, składający się z 24 pytań. Jeden z uczniów poprawnie odpowiedział na 75% z nich. Na ile pytań odpowiedział błędnie?
a) 12
b) 18
c) 6
d) 20
TYLKO Z OBLICZENIAMI JEŻELI BĘDZIE TO KONIECZNE!

3

Odpowiedzi

2010-03-14T12:33:38+01:00
21 = 100%
x = 75%
100x = 1800 /:100
x = 18
24 - 18 = 6 [odp. c]
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:37:56+01:00
24 x 0.75 = 18
24 - 18 = 6
Odp.Uczeń odpowiedział błędnie na 6 pytań.
17 4 17
2010-03-14T12:38:28+01:00
24 - wszystkie zadania
3/4 * 24 - zadania rozwiązane dobrze
x - zadania rozwiązane dobrze
1/4* 24 - zadania rozwiązane źle
3/4*24 = x
x = 18

1/4* 24 = 6

Odp. Błędnie odpowiedział na 6 pytań

7 3 7