Odpowiedzi

2010-03-14T12:35:24+01:00
Ania-to pełna energii i życia dziewczyna, która jest ciekawa świata. Ania jest też bardzo niegrzeczna(kiedy była mała)
Maryla-to pełna ciepła i współczucia kobieta, która po wysłuchaniu Ani jak Ania opowiadała jej jak żyła to z tego powodu zostawiła ją na Zielonym Wzgórzu (i bardzo ją pokochała)
2010-03-14T12:37:03+01:00
Iż,że te dwie osoby som bardzo inne,różnią się od siebie pod wieloma względami
Czyli jak woda i ogień 2 różne zeczy (;
Ja to tak rozumiem nie wiem czy dobrze ale tak myśle jeśli źle to sory ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:43:05+01:00
Ania jest porównywana do ognia, ponieważ to dziewczynka której jest wszędzie pełno, i jest bardzo żywiołowa. Natomiast Marylę można porównać do wody, ponieważ jest ona osobą raczej cichą i spokojną.


Liczę na naj. ;P