Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:36:19+01:00
1 zapach kwiatów
2 spaliny samochodowe
3 mieszanie wody z solą
4 dymy fabryczne
5 mieszanie soku z wodą
6 rozprzestrzenianie się chorób zakaźnych

wiem tylko tyle :)
1 5 1
2010-03-14T12:37:13+01:00
Woda + sól
dwutlenek węgla + tlen
zapach kwiatów + tlen
herbata + cukier
gumka do mazania + papier
Kawa + cukier
sok + kostki lodu


Mam nadzieję, że pomogłam ;)