Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T12:34:56+01:00
Konwerter dmg2iso.exe




Potem wykonaj polecenie dmg2iso.exe plik.dmg plik.iso,
a potem już można emulować zawartość, np.Deamon Toolsem
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:49:52+01:00
Format DMG jest rozszerzeniem opisującym obrazy dysku w systemach Mac.
Najprościej będzie przekonwertować taki plik do formatu ISO programem AnyToISO Converter:
http://www.crystalidea.com/anytoiso
Powstały plik ISO można następnie rozpakować chociażby WinRarem:
http://www.dobreprogramy.pl/WinRAR,Program,Windows,12398.html
lub nagrać na płytę programem ImgBurn:
http://www.dobreprogramy.pl/ImgBurn,Program,Windows,13049.html
2 1 2