Odpowiedzi

2010-03-14T13:33:02+01:00
T-a
g-c
tak się łaczą więc tyle samo musi być t jak i adeniny
64*2= 128 ilośc guaniny i cytozyny
200-128=72
72/2=36 nukleotydów z guanina i cytozyną
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:27:43+01:00
200 nukleotydów

64 nugkleotydy z guaniną



Adenina - Tymina
Guanina- Cytozyna

Guanina zawsze łączy się z Cytozyną więc :
G-C
64-64
G+C=64+64=128

200-128=72

Adenina + Tymina = 72
więc Adenina = 72/2=36

Powstanie 36 nukleotydów z adeniną