Odpowiedzi

2010-03-14T12:42:10+01:00
ZAWIADOMIENIE
uprzejmnie informuję,że dnia 14 marca o godz. 14:00
odbędzie się zebranie wspólnot mieszkaniowych
na spotkanie zapraszam wszystkie osoby zamieszkujące
blok nr 7 przy ul. ...
podpis
3 3 3
2010-03-14T12:46:30+01:00
ZAWIADOMIENIE!
Uprzejmie informuję, iż dnia 21 marca odbędzie się koncert O.S.T.R-a w gdańskim Klubie Parlament. Pieniadze z biletów zostana przekazane dla dzieci z domów dziecka. Cena jednego biletu:15zl.
Serdecznie zapraszamy ;)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:47:28+01:00
Zawiadomienie!!
Uprzejmie oświadczam że w dniu 17.03.2010 r. na ul. Kościuszki nie będzie wody od godz. 10:00 do 17:00 . Ponieważ będą naprawiane rurociągi .
Burmistrz miasta Koluszki.
Jak chcesz daj pod tym parafkę ( podpis).
kto burmistrrz co naprawa gdzie na ul kosciuszki w jakim celu zeby nie zalało .
10 4 10