Odpowiedzi

2010-03-14T12:41:13+01:00
Stiupid- głupi
interesing- interesujący
beautiful - piękny
speed- szybki
pink - różowy
dark - ciemny
toll - wysoki
yellow - żółty
blonde - jasny
blue- niebieski
xD
2 1 2
2010-03-14T12:43:09+01:00
Little-mały, small-mały
strong-silny
Tiny-malutki
beautifull- piękny
long-długi
short-krótki
big-duży
black-czarny
larg-ogromny
fast-gruby
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:50:46+01:00
Happy-wysoły/wesoła
sad-smutny/smutna
rich-bogaty/bogata
easy-łatwy
hard-trudny
Heavy-cężki
Light-lekki
dirty-brudny
clean-czysty
red-czerwony
1 1 1