Odpowiedzi

2010-03-14T12:45:30+01:00
W utrzymywaniu zdrowia ważna jest profilaktyka, czyli zapobieganie chorobom, Wymień cztery działania
profilaktyczne.
-zdrowo się odżywiac
-uprawiac sporty
-wyjeżdzac do sanatoriów
-unikac kawy i innych używek

wymień trzy czynniki niezbędne do istnienia życia w wodzie
-woda czysta ,bez zanieczyszczeń
-dostęp tlenu
-odpowiednia roślinnośc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:56:57+01:00
Profilaktyka:
dobrze się odzywiać
ubierac sie adekwatnie do pory roku
uprawiac jakis sport
zarzywac witaminy
unikac uzywek

istnienie zycia w wodzie
odpowiednia temperatura
natleniona woda
niezanieczyszczona woda