Odpowiedzi

2009-10-25T11:34:38+01:00
Woda morska – woda występująca w morzach i oceanach. W wodzie tej jest rozpuszczone tysiące związków chemicznych i prawie wszystkie pierwiastki chemiczne obecne na kuli ziemskiej. Woda morska stanowi ponad 96% wody obecnej w formie ciekłej na powierzchni Ziemi, zaś tzw. woda słodka stanowi mniej niż 3%.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T11:35:46+01:00
Ponieważ w wodzie zawarty jest chlorek sodu.
1 3 1