Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T12:50:45+01:00
2.4 x 4.5 = 10.8

0.2 x 0.3 =0.06

10.8 : 0.06 =180

Odp. Jest potrzebnych 180 płytek.



dasz najj
2 3 2
2010-03-14T12:54:06+01:00
2,4x4,5=10,8m²
20cmx30cm=600cm²

10,8=10800

1m=100cm

10800/600=180

będzie potrzebne 180 płytek
1 1 1
2010-03-14T12:54:53+01:00
Dł.=2,4m=240cm
szer.=4,5m=450cm

240*450=108000cm²

powierzchnia płytki wynosi:

dł.=20cm
szer.=30cm

20*30=600cm²

a więc:

108000cm²/600cm²=180

odp: Do wyłożenia takiej powierzchni potrzeba 180 płytek.