Odpowiedzi

2010-03-14T12:52:06+01:00
A = 5cm
b = 5cm
h = 20cm
V = abH
V = 5*5*20 [cm]
V = 500cm³
1l -> 1000cm³
500/1000 = 0,5L
Odp: Zmieści się 0,5l.
2010-03-14T12:52:24+01:00
1dm³=1l
1dm=10cm
a,b=5cm=0,5dm
c=20cm=2dm
V=a×b×c
V=0,5dm×0,5dm×2dm=0,5dm³=0,5l

W tym pojemniku zmieści się 0,5l płynu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:55:36+01:00
A=5cm=0,5dm
b=5cm=0,5dm
c=20cm=2dm

1dm³=1l

V=a*b*c=0,5dm*0,5dm*2dm=0,5dm³=0,5l

Odp. W tym pojemniku zmieści się 0,5l płynu.