Odpowiedzi

2010-03-14T12:53:43+01:00
>Adrian napisał
>>piotrek p napisał
>>rozumiem, tylko, przynajmniej moim zdaniem, jest różnica
>>między zarabianiem, a dojeniem pieniędzy od małolatów.
>>
>>osobiście tez bym chętnie nabył ciuszek, bo się
>>częściowo utożsamiam z ich muzyką. tym samym jednak
>>muszę siebie postawić ciut niżej w piramidzie równego
>>społeczeństwa, niż właściciel bluzy za 2 baniacze.
>>
>>"banany chcą być nami"
>>-tak, kupują fatałaszek.
>
>Popieram, 100% racji, to samo jest z PROSTO.
>

a ja nie.

Nie wiem czy wiecie ale Bluzy koszulki etc. Molesty jak i PROSTO są produkowane w Polsce. Nie u Chińskich po taniości wiec koszt produkcji jest wiekszy.
Jak można gadać ze sie nie ma pieniedzy na 1 koszulke? Piszecie na gronie to znaczy ze macie internet a za to tez sie placi... 2 dni w robocie i jest na koszulke wystarczy troche checi

,,zrzedzenie jak stara baba
nie napełni ci kieszeni''

Ciuchy Skejtowskie sa drozsze od zwykłych to żadna nowosc a w kamuflage w podziemiach itd sa drozsze o wiele od chlopaków z Molesty. ave
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:58:01+01:00
Spodnie rurki jeans dobra jakość.W tym sezonie każda nastolataka posiada takie spodnie w swojej szafie.Jest to trendy wygodne w noszeniu i przyzwoita cena jedyne 35 złoty do tego pasek gratis.Do nabycia w sklepie ''Hous" przy ulicy A.Mickiewicz35 osd godziny 10-18.Zapraszamt Serdecznie!!!:)