Odpowiedzi

2010-03-14T12:56:18+01:00
Dym z kominów kopalń węgla i tp
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T12:57:56+01:00
Przemysł dzieli się na przemysł przetwórczy oraz wydobywczy.
Gałęzie przemysłu przetwórczego:
- energetyczny,
- metalurgiczny,
- elektromaszynowy,
- chemiczny,
- drzewno - papierniczy,
- lekki
- spożywczy
- inny.

Neagtywny wpływ przemysłu wydobywczego za zanieczyszczanie środowiska jesgo produktami.
5 3 5