Odpowiedzi

2010-03-14T12:57:01+01:00
Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze.
Żyje się za pieniądze, ale nie należy żyć dla pieniędzy.
Czas - to taki pieniądz, który oszczędza się poprzez nieustanne wydawanie.
Chciwy dwa razy traci.
Choć nie masz pieniędzy, nie pokazuj nędzy.
Ci, którzy sądzą, że pieniądz wszystko może, są zdolni wszystko zrobić, by go mieć.
Może to prawda, że pieniądze nie dają szczęścia, ale z pewnością często zapobiegają nieszczęściu.
Kto za młodu oszczędza, ten na starość nie wie, co nędza.

proszę:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:01:40+01:00
"Nie rozumie nędzy, kto pełen pieniędzy"

"Nie zasypia w nocy śmiele ten kto ma pieniędzy wiele"

"W pieniądzach pieniędzy szukać trzeba"

"Wielkie pieniądze wielkie kłopoty"

"Lepszy człowiek bez pieniędzy niźli pieniądze bez człowieka"

"To dusza czyni ludzi bogatymi"

Proszę . ;))
3 4 3