Korzystając z układu okresowego pierwiastków chemicznych, podaj masy atomowe wymienionych pierwiastków i nazwy pierwiastków o podanych przybliżonych masach atomowych.
a)
mBe =
mAl=
mKr=
mSn=
mAg=

b)
..............= 40u
..............= 11u
..............= 7u
...............=16u
..............=23u

3

Odpowiedzi

2010-03-14T12:59:45+01:00
A)
mBe =9u
mAl=27u
mKr=84u
mSn=119u
mAg=108u

b)
......mCa........= 40u
.......mB.......= 11u
.......mLi.......= 7u
......mO.........=16u
.......mNa.......=23u
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:01:01+01:00
A)
mBe = 9u
mAl= 27u
mKr= 84u
mSn= 119u
mAg= 108u
b)
mCa (wapń) = 40u
mB (bor) = 11u
mLi (lit) = 7u
mO (tlen) =16u
mNa (sód) =23u
7 5 7
2010-03-14T13:05:29+01:00
A)
mBe = 9u
mAl = 27u
mKr = 40u
mSn =119u
mAg =108u

b)
wapń = 40u
bor = 11u
lit = 7u
tlen = 16u
sód = 23u