Odpowiedzi

2010-03-14T12:58:53+01:00
Możesz napisać to w sposób żartobliwy
np. w formie przepisu na ciasto:
należy wziaść garś szczęścia,
SZCZYPTĘ ROZKOSZY,
kilka łyżeczek miłości....

no i dalej musisz napisać że wszystko mieszamyi p. kosztujemy tego przez kilkadziesiąt lat

pozdrawiam ;**
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:03:07+01:00
5 szklanek miłości
7 szt. drobno posiekanej szczerości
1 dojrzała osobę która będzie ci pomagać, wspierać, kochać [najlepiej pleć przeciwna]
1 dobrze wyrośnięte wykształcenie
1/2 sztypty rozkoszy i zapomnienia
2 małych bobasków
garstkę ludzi którzy będą przy tobie zawsze i w dobrych chwilach i złych
5 łyżeczek radości
1 dobrze płatną pracę
ile się da kg cukru ;))


Gadżety:
miskę, łyżkę

Wszystko dobrze umyć, wyczyścić od brudu. Wsypać w miskę , pomieszać łyżką.
Voila [włala] przepis na szczęśliwe życie gotowe
Smacznego :))

[porcja na całą rodzinkę]
13 2 13